Cnslrsln Gizem1994 benim vardı rahim şekil bozukluğundan dolayı fakat yarın 37. Haftamda dolacak 38e giricem Allaha şükür sorun yaşamadım inşallah sende bir an önce 36. Haftanı doldurursun bol bol istirahatle geçir hoş sana böyle söylerken kendim deli gibi gezdim birazda yiyip içeceği varmış demekki bebeğimin bu dünyada Allah sana da yardım etsin :) sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim
Ayseaysa Gizem1994 30. Haftamda var demişti 35. Haftamda suyum geldi acil sezeryanla doğum yaptım 3 gündür bebgim küvezde 😔
Gizem1994 Ahuum rabbim yardımcımız olsun inşallah benimde ozamandan beri vardı ama o vakitleride geçiriyorsunuz Allah’ın izniyle 🤲🏻yatıyorum sürekli annem bakıyor bana ve günde dört adet magnezyum içiyorum karın kasılmalarım oluyor bebek toplanıyor sizde de oluyor mu o sekılde
Betulkrbs20042022 Ahuum ayniyiz siznle bizede doktor 30.haftayı gor sonra bakicaz dedi malesef kan akisim az oluyor bebege
Ahuum Gizem1994 rahimazı yetmezliği ve açıklık falan var. 20. Haftadayım sabah suyum geldi. Yatıyorum yine :/ piskolojim berbat. Bi iyi bi kötü gidiyor işte
Rozalin Gizem1994 bende kasılmalar yüzünden magnezyum içiyorum hangi magnezyumu 4 alıyorsunuz merak ettim çok fazla geldi sebebi ise bazı markaların ishal yapması
Gizem1994 Cnslrsln 🤲🏻amin Allah razı olsun hepimiz bütün anne adayları bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah sabır guzel enerji mutluluk cok etkiliyor sanırım üzüntü kafaya bıseyler takma geriye atıyor insanı resmen. Benimde rahimde şekil bozukluğu var o sebebten 🤲🏻
Gizem1994 yamacalimoms rahim şekil bozukluğu bebek büyüdükçe baskı yapıyor tasıyamıyomus rahımım bu sebebten sürekli yatıyorum riskli kilo varya 2500 Allah’ın izniyle onu tamamlasam diye bakıyorum sizin nasıl gecıyor sürekli istirahat halinde misiniz benim gibi
yamacalimoms Gizem1994 Malesef 2 yaşında oğlum var yatamiyorum sürekli, eşim supurgeyi yerleri siliyo iki günde bir robot süpürge çalıştırıyorum oğlum gezinerek yemek yediği için bendede rahim kisaligi var 4 haftadır falan, bebeğin kilosu ne kadar şuan?
Gizem1994 Ayseaysa yakın bi arkadaşım da öyle doğurmuştu ve bi haftaya çıktı küvezden bir annenin yarısı orada kalıyor rabbim inşallah tez vakitte kucağına almayı nasip etsin merak etme en kısa sürede kucağına alırsın inşallah sen mutlu ol bebeğine en güzel enerjilerini ver inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gizem1994 yamacalimoms anladım çocuk varsa evet biraz hareketli geçiyordur ama cok sukur birinci tecrübeniz var kendinizi daha iyi hisseder bilirsiniz kilosu 1870 di en son iştahsızlığım oluyor bıseyler yiyemiyorum bazen nasıl beslenmem gerekiyor bilemiyorum son zamanlar cok kilo alıyor diyorlar ama
yamacalimoms Gizem1994 İlk gebeliğimde de erken doğum riskim vardi 35 haftalık doğurdum oğlumu cici bebe badem fındık bal süt muz yiyordum son haftalar oğlum 3.600 doğdu, bunda da sanırım 36 yi zor görürsün diyo doktorlar
AhuCahan3 Gizem1994 benimde var 30 haftadan sancılarım oluyordu doktor doğum riskim olduğunu söyledi şimdi 33+5hafta hamileyim bu günde sancilarim çok oldu inşallah tam vaktinde olur
Gizem1994 AhuCahan3 inşallah tam vaktinde olur hayırsıyla benim karın sertlesmelerim cok oluyor doğum belirtisiymiş sanırım onlarda ama mesela günde 5 kezi geçerse sıkıntı demişti
QUEEN088 Gizem1994 Ben 18 haftadan bu riskleyim stressden dolayı çok problem ortaya çıktı.Şimdide 25 haftalık olucam bebek kanala yakın.Kısalma problemleri oluyor.İnşeALLAH 30ları geçerim.Ciğergeliştirci iğne yaptırdınmı?
Gizem1994 QUEEN088 cok gecmıs olsun inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız bebeklerimizi🤲🏻 haftaya kontrole gideceğim suanda bişey yapılmadı nst ye girecegım sanırım ona göre bıseyler yapılır
Gizem1994 QUEEN088 amin inşallahhhh Allah razı olsun bebişin sağlıkla annesinin kucağına vaktinde gelsinnnn inşallah 😇😇😇😇❤️❤️❤️❤️
Gizem1994 Nurylcndag maşallah Allah size bağışlasın evlatlarınızı 🤲🏻 Doktorum bana da öyle söylüyor ama ben 36 yı görmek istiyorum inşallah nasip olur sabır