İkinci gebeliğim 22+2 gün. 20+6 da detaylı ultrason oldu o zaman 450 gr civarı idi. Kızım 3040 gr doğmuştu bu erkek kilosu daha iyi gibi geldi bana erkek olması sebebiyle galiba. Sağlıkla dünyaya gelsinler uykucu bebekler olsunlar (sağlıktan sonra en önemli kısım😅) akıllı yemesi güzel zeki kuzucuklar olsunlar. Eksik duam varsa tamamlayıverin gari. Aminnn🥰🥰🥰