Arzu_uu Glsmll 12 de kız dedı doktor çıkıntı yok dedı 13 ve 14 de gittiğimde kesin erkek dedı 23 haftalığım suan
Ozgex Glsmll dün gittim 12 haftalığım böyle bezini değiştirir şekilde ayaklarını kaldırdı açık net hersey belliydi rahimde oluşan hersey olusmus dedi doktor kız dedi daha dönmez dedi zaten ilk kontrolde de sağ tarafa yerleşmiş %60 kız demişti
Summerwine Bize ihtimal dahilinde söyledi doktorumuz diğer randevuyu bekliyoruz ben de merak ediyorum şurada bekliyim🤣
Glsmll Summerwine genelde erkekse erken belli oluyor deniyor ya merak ediyorum bende kontrole gideceğim acaba öğrenir miyim🥹
Summerwine Glsmll kız dedi doktorum ikili tarama yapılıyordu uyuyordu da yani kıpırdanma tam görememe gibi bir sıkıntı olmadı da yinede insan bir terddutte kaliyor 🤣çok alıştık hep kızım kızım diye seviyoruz😍
Arzu_uu Glsmll senı anlıyorum aynı şeyleri bende yaşadım ama iki hafta daha sabretsen ikilemde kalmazsın kesin belli olur cınsıyetı rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah canım ❤️
teachermom8 İkili taramada normalde erken diye söylemeyecekti ama sevgili yavrum bacak arasını resmen gözümüze sokunca büyük ihtimal erkek dedi, bi dahaki muayeneyi bekliyorum 🥲
Beyzanurekici Banada 12. Haftada ikilide büyük ihtimal kız dedi 14 de net değil kız olabilir dedi bekliyoruz bakalım