Seherkks Merhaba arkadaşlar ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım şuan 4 haftalık 6 günlük bende hiç bir belirti yok kaşık ağrısı ve bel ağrısı var çok korkuyorum Pazartesi keseyi görme günümüz hem heyecanlıyım hem korkuyorum
Escobar Seherkks korkmana hiç gerek yok test yaptıysan çıktıysa var demektir benimle aynı belirtileri taşıyan bi arkadaşım vardı ama ona nasip olmadı bizimki ikiz oldu nasip kısmet inşallah olmuştur sağlıcakla büyür