Kleopatra- Kızlar, ayın 30unda sezeryan olacağım. Sizce epidural mi olayım, spinal mi? Hangisini olup memnun kaldınız, yada hangisinin daha iyi olduğunu duydunuz. ☘️
Edabykl Kleopatra- Spinal tercih etmiyolar genelde acil durumlarda tercih ediyolarmis bel ve bas agrisi yaptigi icin bende yarin epidural sezeryan olacam hem agri kesici istediginizde vucudunuza verebiliyosunuz o yuzden daha konforlu geçiyor
minik_koala_ve_annesi zehraagnr67 kombine yeni cikti canim da cok daha iyimis.ikisini bir yapiyorlar doktora bende sorup kombine dusunuyorum dogumunuz ne zaman acaba
Edabykl Kleopatra- epiduralde cok fark yok sadece 15 dk icinde uyusuyorsun ve belden kataterin olduğu için omzunda dugmesi oluyo odada yatarken agrin oldumu basiyosun dugmeye agri kesici vucuduna giriyo rahatlatıyor
Kleopatra- minik_koala_ve_annesi Ama ikisini bir yapmaları sizi zorlamaz mı? Bilmediğim için kararsız kaldım şuan. Dogumum 1 hafta sonra. :)
minik_koala_ve_annesi Kleopatra- canim o sekilde cok rahat oluyormus suan yeni yeni rovansa cikiyo gecen ben bu kombineyi merak ettim post acmistim bir kac kisi yaptirmis cok rahat oldugunu soylemisti
Nazli777 Sipinal aldim cok iyi Bende cocuklukdan kalpde sorun var diye kalbim agridi onuda iyne yaptilar kecti
Cntkn Kleopatra- Eğer sezeryan olursam ben kombine ıstıcem. Spinal amelıyat sırasında epiduralda amelıyattan sonra cok işe yarıyormuş diye biliyorum. İmkanınız varsa ikisinde isteyin
Kleopatra- minik_koala_ve_annesi Bende gidince sorayım bir doktoruma. İkisinin de yapılması vücudu zorlar diye düşünüyorum. Bir spinal alınca bile bel ağrısı çeken birçok insan var sonuçta. İkisini birden almak zorlar mı kararsız kaldım açıkçası. Yine de belli olmaz, belkide çok daha konforludur gerçekten de.