36+3üz.bugun karnımdaki minnok’un tekmeleri ağrı vermeye başladı.boyle değildi.çok hareketlide maşllah.ay işim cok zor.🥺 sizin nasıl tekmeler.ağrı hıssedıyormusnz normalmı bu durum acaba.haftaya perşembe kontrolum gün alıcaz sezeryan ıcn.son 2 haftam kaldı yanı.🥺🥹umarım durur 2 hafta daha.🙈