Cookiee Merhaba uzun süredir bu hastaneden randevu düşürmeye çalışıyordum yarın için bi randevu denk geldi ama “ Lohusa - Ameliyat sonrası kontrol pol.” yazıyor , gebeyim gitsem muayene ederler mi acaba bilgisi olan varmı ?
mavipapatyaa Cookiee etmiyorlar canım bende gittim bilmiyordum kadın hastalıkları gorunce randevu aldım meger altinda lahusa yazıyorlarmış almadılar. Tartistim yine almadilar. En son sikayet edicegimi soyledim çıktım hastaneden aradılar kan alalim Sizden diye cunku hic bir islem yapmadan kapidan gonderdiklerinde sikayet ettigimde onlar suclu olucakti istemiyorum dedim ciktim geldim.
Cookiee mavipapatyaa Tüh boşuna öbür randevumu iptal ettim desenize şimdi işin yoksa yeni randevu bul 😏
mavipapatyaa Cookiee tam vicdansizlarin hastanesi kizz 😂 gitmişken tup bebek doktoruna bisi soriyim dedim adam bos bos geziyor asistana dedim bisey sorucaktim adam ordan bağırıyor randewu alda gel randewusuz bakmam bisi sorucam sadece dedim yok yok dedi gavurlar kiz bildigin 😂😂😂😂😂