[silindi] Ay ben sezeryan sonrası bir ay ne hapşırdim ne öksurdum Bi de ocakta doğum yapmistim hatta anneme dedim ben niye hapsirmiyorum diye
Hapsirsam kesin açılır Dikişler diyordum bir haftalikken
Acaba doktorlar onu engellicek bisi mi yapıyorlar falan diye dusunmustum🤣