angela4 Kilosu az degil. Ben 2610 gr 49 cm doğurdum 14 günlük oldu ve gayet iyi şuanda. Çok minyon bir bebek ama sarılık tehlikesi dışında bir sorun yaşamadık. Sadece biraz erken geldiği için mi bilmiyorum emmeyi geç öğrendi. Bunun dışında korkmayın bir şey olmaz sizinki benimkinden daha tombik bir bebek olucak.