Nurdiri Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim yeni anne olan arkadaşlarımız kaçıncı hafta doğumlarınız gerçekleşti
muallimehanimmom5 Nurdiri 36+4 de oğlumu kucağıma almıştım şimdi tekrar hamileyim Buda erkek bakalım kaçta gelecek
yagmurrrra Nurdiri 35+5im bebek tamamen aşağıda doğum pozisyonunda doktorum 1 hafta 10 güne doğurursun dedi bugün😂
Ebru_cekin06 muallimehanimmom5 bende 39+3de almıştım ilk oglumu buda erkek bende mersk ediyorum kacta gelcek 😃28 haftamdayim
izobellaaa-_- 38+3 olacağım bugün hiç bir belirtim yokkkkk 🤦🏻♀️ Sadece 1 cm açıklık vardı en son yarın yine gideceğim bakalım ne dicek doktor
Tub-A izobellaaa-_- Aramızda 1gün var seninle canım benimde öyle geçen hafta doktor 1 cm açıklık olduğunu söylemişti ama hiç sancım çıkmadı nstde yarın bi daha gidicem bakalım ne diyecek 🙈
muallimehanimmom5 Ebru_cekin06 sizinki iyi beklemiş benimki aceleci şimdi 19. Haftamda yım bende bakalım abisi gibi erkenci mi yoksa zamanında mı gelecek Size de hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 🤗
Ebru_cekin06 muallimehanimmom5 amin canım inşallah seninde zaten 39 haftads dogsrsa Aralık 12 si fslan ama erken gelirse cok cok hareketli erken gelcek gibi de kasimin son haftasına geliyo erken gelirse
izobellaaa-_- 2001 bende çok uykum geliyor biraz da ishal durumu var of bu bekleyiş çok zormuş herşeyi doğum belirtisine yoruyorummmm🤦🏻♀️😀