EsraveMasal2020 Az önce lavaboya gittim sarı kıvamlı bı akıntım var iç çamaşırıma bulaşmışti fotoğrafını da çektim hatta nişan olabilir mi akıntım gebeliğin başından beridir var ama bu biraz farklı gibime geldi sanki biraz uzun oldu kusura bakmayın canlar 🥰
Kaahvelii EsraveMasal2020 @Sinemkaya43 Canım bak arkadaş doktoruna yollamış doktoru Nişan demiş Saolsun bana da yolladı fotoğrafı ben Nişan öyle gelmez saniyordum baya da küçük Bi balgam gibi 🤭 Konuşun belki denk gelmez postlar🤭
-MinikveAnnesi- EsraveMasal2020 benimde muayene sonrası 2 gün kahverengimsi akıntım vardı bugün dediğin gibi sarı sümüksü bı akıntı geldi
2Bebek1Anne EsraveMasal2020 nişan nadir parça parça geliyor die biliyorm akıntıyla nişanın arasında baya bir fark var benmde akıntılarım vardı fakat nişanım aktıntının kat katıydı büyüklüğü kıvamı rengi + üzerinde pembe ve kırmızımsı lekeler vardı 38+6 da geldi ve alt muayene olduğum gün geldi
Merveofs Nişan genelde pembe, kahve, kırmızı renklerde olur bildiğim kadarıyla. Yani benim de kahve ve kırmızılı gelmişti
EsraveMasal2020 Merveofs dün çatı muayenesi oldum 1 cm açılmam var heran gelebilir dedi bende pusuda bekliyorum haliyle 🥰🤩
Ecz1anne Sarı değilde ince uzun çizgi şeklinde pembe/kırmızı bir tıkaç gibi. Bize doktor özellikle eğitimde görselini gösterdi ki görürseniz ayırt edin diye
EsraveMasal2020 Ecz1anne benimkisi nişan değil o zaman 1 cm açılmam olduğu için nişan felan geldi zanettim
Kadriye11 Bende 35 haftalığım kızlar kahverengi akıntım oldu bende nişan sandım benimde mi değil o zaman kızlaar bilgi verir misiniz
Melismelo Bazı kişilerde sarı olduğunuda duydum nadirde olsa bıraz kıvamına ve yoğunluğuna felanda bağlı bence bu internette birsürü görsel var mideniz bulanmıcaksa kıyaslamak icin bakabilirsiniz
Kaahvelii Melismelo vallahi bende bilmiyorum ki gelse benden öyle bisi bende insandır demezdim heralde ama akıntidan da farklı bisi
EsraveMasal2020 2Bebek1Anne doktoruma sordum çatı muayenesinden sonra nişanın gelmiş mi diye gelmemiş gelmez dedi seninki ama 1cm açılmam var bebiş baya aşağı inmiş baskı var dedi bakalım hayirlisi ne zaman gelcek benim nazlı prensesim