Melismelo İkili iyi cıktıysa bence gereksiz ben ikiliyi bile yaptırmamışdım sadece detaylıyı yaptım🤷♀️
Sersel_15 İkiliyi de yaptırdım bugün 3lü yü yaptırdım ikisinin de sonucu iyi çıktı şükür için rahat etsin istiyorsan yaptır istersen