Minikbebegim1999 Kizlar 20 haftalik hamileym bugun annem karnimin biraz aşağıda olduğunu söyledi ben farketmedim ama doktorumda bununla alakali anormal birşey soylemedi neden karnim aşağı doğru duruyor anlamadim
Deletedmom_110 Minikbebegim1999 Doktorun olumsuz bişey söylemediyse korkacak bişey yok canım olabiliyor böyle şeyler
KayraVeAnnesi_06 Minikbebegim1999 Kız bebeğe göre biraz aşağıda oluyormuş canım , bende erkek bebek bekliyorum kız bebek bekleyenlerin daha yukarda ama bu şekilde olması normal nir durum
Ayseatr Minikbebegim1999 benim ki de erkek benim karnimda öyle canım kızımda daha farklıydı her bebek bir olmuyor
Czn2105 Minikbebegim1999 24. Haftaya girecez karnım aşağıda bana da erkek çocuğu mu diyorlar ama kızımız olacak nasipse inşaAllah yukarı çıkmasını bekliyorum daha hoş duruyor yukarı doğru olunca böyle aşağıda sivri duruyor ama yukarı çıksa alan daha genişlemiş gibi olacak ya
Minikbebegim1999 Deletedmom_110 belki haftam küçük diye olabilir mi büyüdükçe yukarı cikar mi aceba karnım erken cikti birde
Minikbebegim1999 Deletedmom_110 erkek bebeklerde daha cok karnin sivri oldugunu ve aşağı doğru baktığını yaziyor internete nekadar dogruysa gidince sorucam doktora
Deletedmom_110 Minikbebegim1999 kimisi evet öyle diyor kimisi yanlış diyo bende bilmiyorum arada kaldım en iyisini doktor bilir sor aynen doktoruna 🌸
Seyma06 Benim de bebeğim hep asagiydaydi gören erkek derdi ama kızdı doktorumda olumsuz bişi demedi ama 36 dan sonra hep bebeğim sanki alttan çıkacakmış gibi hissetmiştim gülerdi herkes bana 😊
Minikbebegim1999 Seyma06 alla alla benmde ilk gebeliğim bilemiyorum da ama doktorum bisey olsa söylerdi
Melegim_19 Minikbebegim1999 33 haftadayım karnım çıkmaya başladığından itibaren göbeğim aşağıda ve sivri dışardan gören herkes erkek mi dedi ama kız 😊😊herkes aşağıya inmiş doğumun az kalmış diyorlar ama baştan beri aşağıda oturduğum zaman bacaklarıma ve koltuğa değiyor herkesin yapısı farklı
Czn2105 Minikbebegim1999 inşaAllah tek bir yerde olması rahatsız ediyor kilo gibi duruyor göbek yukarıdan aşağıya inse daha hoşuma gidiyor ama yapıdan da kaynaklı sanırım
Sevim2211 Minikbebegim1999 benimde alt karnım büyüdü erkek bebek bekliyorım 30. Haftadayız hatta daha yeni yukarı doğru şişlik oluştu Bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor karnın normal yani 🤗
Minikbebegim1999 Sevim2211 anladm canim bakalim zamanla görürüz sağlıkla al kucağına inşallah az kalmış sana