Zeyzey1223 Hanımlar merhaba 🌸 Beta değerim 156 4 gün sonra 267 ve ondan sonraki 3 gün içinde 360 oldu doktorum kimyasal gebelik yaşadığımı söyledi fakat kanamam yok bu durumu yaşayan var mı aranızda 😒🙏🏻