Dilaraagkkk Anestezili kürtaj olacağım kızlar boş gebelikten, nasıl oluyor yaşayan var mı ne zaman kendine geliyosun acı hissediliyo mu
Simy Dilaraagkkk işlem sadece beş on dakika sürüyor hiç bir acı falan hisetmiyorsun zaten işlemden hemen sonra uyandırıyorlar kendine geliyorsun ben iki kez oldum ama kendi e geldikten sonra adet ağrısı dan birazdaha fazla agrin oluyor oda gayet normal ağrı olması sonuçta Rahmi temizliyorlar
arirangg Dilaraagkkk Geçen hafta oldum. Hiçbir şey şey hissetmedim. Hiç ağrı olmadı. İşlemden hemen sonra kendime geldim. Hiç korkma anestezili olunca çok kolay
Fvzye Bende iki kere oldum narkozlu olduğun için herhangi bsy hissetmiyosun ne kadar baygın kalıyosun onu bilmiyorum sonrasında da ağrı olmuyo o gün içinde de taburcu ediyolar. Geçmiş olsun
Simy Dilaraagkkk en fazla bir saat yada bir buçuk saat tutuyorlar fazla değil hemen zaten kendine geliyorsun zor bir işlem değil