Kızlar bugün 38+5 idrar sonrası akıntılı pembe kan geldi , doktorum açılma olabileceğini söyledi yarın kontrolüm var zaten . Birkaç idrar sonrası yine kan geldi pet taktım takip için nişan bir kerelik olan kan olmuyor mu tedirgin oldum bilgisi olan yazabilir mi??