umena 12/13/14 haftalar nasıl gidiyor süreciniz, ilk hamileliğiniz mii, ben 12+2deyim cinsiyet heyecanı var su anlık 🥚☺️ İlk trimester bitmek üzere biraz fazla hızlı geçti gibi hissediyorum ben siz? Hedef 2023 :D
ftmdyn22 umena 26+3 olduk bebeğimle gün geçtikçe zorlaşıyor artık çok sık tuvalate gidiyorum geceleri uyumakta zorlanıyorum ağırlaştım işlerimi yapamıyorum Arada karın ağrısı falan oluşuyor yalancı sancılarmış falan filan işte☺️Ama yinede çok şükür rabbimeki onu bana verene doğumada az kaldı zaten o doğduktan sonra hepsini unutturuyor zaten 🥰
mrvesrll Iremdemr bende de zaman geçmiyor sanki 9+6 olduk sabırsızlıkla cinsiyeti merak ediyoruz ne zaman belli olur acaba
Derya183 0ilknur0_ merhaba canım bende gebeyim 6.3 günlüğüm benimde çok kötü geçiyor günde 2 defa kusuyorum yediğim direk çıkıyor hiçbir şey yiyemiyorum seninde öyle mi acaba bu kusmalar çok oluyor normal mi sence
Oezgii Kaderim_0211 deme öyle demee, hiç birşey anlamıyorsun çok çabuk geçecek zamaan 😅😅 gözümü açtım kapadım 28 haftalık olduk bile 🧿
Sule8924 14 hafta olduk zaman bana hızlı geçiyor ilk trimester ne ara bitti diyorum umarım hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 🥰
Xaliq Sule8924 inan abla zaman keçmiyor sanki 13 +0çok kotu olyorum ayaklarım əsiyor hiç bir şey yiye bilmiyorum
Burrccu Melekler-im cok guzel geliyor bunlar bize 😂 9+4 oldum bende :))) hemen bende buraya böyle seyler yazayim sksksk
Gnlvn 16+6 🥰 cinsiyyetimizi 15+4 öğrendik kızım biraz nazlı bekletdi bizi🥰 İlk gebeliğim e heyecan fazla🥰
Eelliiff1234 Gnlvn çok güzel zamanlar bu haftalar keyfini çıkarın her ayın 40 haftamı dolduran ben şimdi yerimden kalkmak istemiyorum iki dk yürüyeyim sanki tuvaletim varmış gibi hissediyorum 😅 her anın tadı başka zaman su gibi geçiyo şimdi geçmeyecek gibi gelsede size 🥰
minikpankekim 12+0 🙈 dun ikili taramaya gittim beyefendi gibi dedi doktorumuz ama kesin deil dedi. Hayirlisiyla 3 hafta sonra tekrar bi kontrolum var. mide bulantilari disinda guzel ilerliyoruz ♥️
Eelliiff1234 ftmdyn22 ah ah 26 haftalıkken işe koştur koştur gidiyodum o sıcaklarda 25 dk yürüyodum durağa sıcakta çocuk kaskatı kesiliyordu ne günlerdi be 😅 ağırlaşmak için biraz erken bence ya bi 30 ol ağırlaşmayı o zaman gör 😅😅 benim şuan 40 bitti bebek aşağıda iyice tuvalet olsun oturma olsun yatmayı demiyorum bile hayat daha bi zorlaşıyor 😂 ben ciddi anlamda zorlandığımı 33-34 haftalıkken hissettim o zamana kadar eğil kalk temizlik yorulma vs çok olmuyodu
Betusgursoy ftmdyn22 sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin Allah bende 25+5 teyim doktor bebeğin iri olduğunu ve suyun fazla olduğunu söyledi 1 haftada 240 gram birden almış şekerim de yok suyu neden fazla olur ki endiselenmeli miyim acaba
Hatice-26 14 haftadayım bende migren atakları haricinde her şey güzel geçiyor. Ataklarda da serum alıyorum. 11. haftada doktorumuzun tahmini ile erkek ama bakalım nasip.
Manolya_mom Hatice-26 bende 13+5′im çok fazla başım ağrıyor geçmiyor öyle olunca hastaneye mi gitmem gerek. Gitsem serum fln verirlermi