tubasd Maviissssss masaAllah ismiylr yaşasın çok güzel isimler🌷 yani boyle bos bos yeriyorlar ya klişe sozlerle insanin bin kat boyle guzel ozel insanların isimlerini koyası geliyor…
asuyalin Ecz1anne garip gerçektende 🤷♀️ sanki Arapça isim koyunca dünyanın en ahlaklı insanı olacak gibi davranıyorlar 🤦♀️
Ays_cskn Maviissssss begendiyseniz koyun bence herkesin fikri dusuncesi farkli olacaktır zaten ismin kokeninden ziyade guzel anlamli olmasi gerekli ilerde cocuk sıkıntı yasamasin saglikla gelsin bebis
kelebek_17 Maviissssss çok güzel. bende son 2 haftaya kadar Zeyd demiştim, yanına isim bulamayınca koymadım.
Suhedaa yamacalimoms pardon siz şu penye şal takan kadınları çarşaf giyen kadınlarıda suriyeli sanan tayfadan mısınız? Kullandıgımız çoğu isimlern kökeni arapça zaten insan kelimesi bile arapçadan geliyor..
yamacalimoms Suhedaa Konu çarşafa nerden geldi?hiç Zeyd diye bı tanidiginiz var mı? Biri ismim Zeyd dese Suriyeli sanarim ya da Arap falan yalansa yalan diyin Allah aşkına gereksiz Suriye çarşaf duyari da kasmayalim isterseniz😂
Melisasis Kendi Adıma türkçe kökenli isim koymak tercihim . Zeyd ise arapça kökeninin yanında çok ağır bence kulağada hoş gelmiyor. İlla arapça olacaksa bildiğimiz isimler ne iyi olur :)