Herkese merhaba son adet tarihime göre bebeğim 22+5 ama ultrasonda bebeğe göre 21+1 miş. Detaylı ultrasonda bütün her şey normal çıktı ama haftasına göre kilosu azmış (410gr) . Doktor 10 gün geriden geldiğini ve gelişim geriliği olabileceğini söyledi . Böyle bir durum yaşayan var mı acil cevap verir misiniz?