Hanımlar 33 haftalık gebeyim hatta yarın 34 haftalık olacak artık. 😍
Ama şu çatı muayenesi çok tedirgin ediyor.
Doktorum her şekilde sezaryen olacak dedi korktuğumu belirttiğim için normal doğum olmayacak. Yine de o muayeneyi yapar mı?
Bilgisi olan yardımcı olsun lütfen. 🤗