Hanımlar bugün çocuk bezi alcaktim alamadım ne yazık ki çünkü üç öneri vardı arada kaldım ikı ayım kaldı doğuma hazırlıkları yavaştan başladım önerilerde şu şekilde Molfix jelly villy yanlış yazdıysam😁😁 ve sellpyy sizce hangisini alabilirm varmı öneriniz