Valla benim bildiğiniz adet kanı gibi kan geldi düşük yapıyorum sanmıştım tam 8. Haftada bir gece hastanede yattım ama çok şükür şuan 14. Haftadayız hiçbir sıkıntımız yok ama kahverengi lekelenme de genelde bir sıkıntı olmuyor diye söylemişti doktorum ama içinizin rahat etmesi için doktorunuzla bir görüşün isterseniz gönlünüzü ferah tutun inşallah hiçbir şey olmayacak