gsmgr 16. Haftada doktor erkek dedi saldım kendimi almaya başladım neyse 1bucuk ay sonra detaylıya gittim süprız bizimkisi pembik bir kız sonra yine 1 ya bekledim şeker yüklemesine denk gelmişti o zamanda kesin kız denilince mavilerigidip tek tek değiştirdik artık doğuma 1 ay var inşallah süprız olmaz Allahın mucizesi