Arya-12 başka doktora daha görünmeni tavsiye ederim 1hafta çok uzun bı süre. Cnku aynısını ilk oglumda yaşadım gelişimi durmuş suyu azalmışti. Gerek görülürse bebeği kuvoze alırız demişti doktor ama eşim bu doktor bsy bilmiyo deyip başka doktora gidince oda aynen senin gbi git bı hafta snra gel dedi gittim acil alınması gereken bebeği 1 hafta beklediği için anne karnında susuz kalmisti oğlum. Snra beynine oksijen gitmemişti diye doğumundan sonra bı çok sorunla karşılaştik. Anne karnında susuz kalmisti ve doğum geç olmuştu die bu onu çok etkiledi.goz teması kurmuyordu kalbi delik doğdu gelişimi geriden geldi konuşması ve yürümesi çok geç oldu. Ve hala bunun ceremesini cekiyoruz. Bu bzm imtihanımzdi belki evet ama yinede daha bilinçli bı anne olsaydım biraz araştırma yapsaydm hemen sezryn olurdum gelişimi durmuş lafını duyduğm anda . Kuvoze girip girmemesi önemli değildi cnku ordada çok iyi bakıyorlar en azından hasar almadan doğmuş olacati sağlıklı bı şekide dünyaya gelmiş olacaktı. Bedeninden çok daha büyük bi kalp ameliyatı geçirmyckti. cnku 22 yaşında ilk gebeligmdi bsy bilmiyodm kim ne diyorsa inanıyodm. Bunu seni korkutmak için demiyorum ama lütfen benim yaptığım hatayı yapma yarın hemen başka doktora git