_y0 benim adetimi 3 gecmisti ben bos geciyo sanmistim hatta hastaneye gittim doktor kan istedi bende verdim yok diye ilacimi aldiricaktim bir abktim hamielyim 51 cikmis beta aksamina lekenmelerim geldi kahverengi ama akintiyla beraber sumuksu bir kıvamda hadi hayirlisi insallah sendede vardir canim💜