Canım anneler bugün kontrolde tam 28+0 olmama rağmen doktor 1 hafta geriden geldiğini söyledi. 26+4 uyumlu çıktı bebeğim. Haftaya yeniden kontrole gideceğim ama çok üzüldüm, çok kafaya taktım. Sizce önemli bir sorun mu, benim gibi yaşayan oldu mu hiç