Merhaba arkadaşlar bende 2 düşük yaşadım genetik test verdim düşün oranlı mozaisizim çıktı 2 kromozomum eksik çıktı doktor testi tekrarladı sonuç aynı gelirse tüp bebek denildi çok tedirginim Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın yavrularımıza kavuştursun İnşaAllah bizi Rabbim🤲🏻