Gonca06 aynen öyle benim babmlar eşimin ailesi hep ikiz koydur bakarız vs diyor ben kimsenin bakmasını istemiyorum kendim evladıma yetebilmek istiyorum hem sürekli başımızda birisi olacak eşimle de daha yeni evliyiz biraz da evliliğimi düşünmek zorunda hissediyorum kendimi tek çocuk la her yere gidebiliyoruz her anlamda kolay oluyor ama ikiz öyle söylendiği gibi kolay yaşanmıyor herkesin kendi takdirine kalmış siz kendi istediğiniz kendinize güvenebildiğiniz şekilde yol alın