Aysennnnnn Gonca06 Yarın doktora gideceğim kistim vardı ilaç kullandım umarım geçmiştir. Yarın belli olur canım
Gonca06 Aysennnnnn iyi akşamlar en son konuştuğumuzda kistiniz olduğunu bugünde kontrolünüz vardı gelişme varmı
Gonca06 Aysennnnnn çok şükür canım çok sevindim ilaç yani iğne olarak hangilerini verdi günde kaç ünite kullanıcaksın canım
Didemcann Gonca06 merhaba narkoz veriyolar hiç bişey hissetmiyorsunuz o an yarım saat sürüyor sonrasında odaya geçiyorsunuz hafif ağrı oluyo tabi ama ağrı kesici yapıyorlar hemen geciyo korkmayın
Didemcann Gonca06 sonrasında regl sancısı gibi oldu 3. Günden sonra ağrım kalmadı ilk çıktıgımda çok ağrım oldu rica ettim ağrı kesici yaptılar
Gonca06 Didemcann inşallah ağrım olmaz ya birde ben zaten ameliyat işleminden korkan bir insanım yani Bi nevi tedirgin oluyorum orada tabi heyecan,endişe korku,karışık duygular yaşıyorum
Didemcann Gonca06 çokmuş sizde mi pcos sunuz bana 200 vermişti 8 gün sonra sonra 150 ye düşürdü sonra 75 sonra 35
Didemcann Gonca06 hiç heyecan yapmayın asla kesilip biçilme gibi bi olay yok zaten narkoz da ben de ilk kez aldım çok rahattım nasıl uyudum hatırlamıyorum bile