Merhaba hanımlar, 17 haftalık gebeyim, gebeliğimin başından beri yeşil akıntım geliyor doktora söyledim vajinal fitil yazdı 1-2 hafta gelmedi fakat yine gelmeye başladı hergün değil ama 2-3 günde bir geliyor bol bol da su içiyorum özeldeki doktoruma sorduğumda vajinada yanma şişkinlik yoksa enfeksiyon yoktur dedi sizce neden geliyordur ?