Syyma Kızlar mide bulantısıyla nasıl başa çıkıyorsunuz 6 haftalığım. Aşırı bulanıyor ilaçta almadım doktordan, eşim zararı olur diyor 🙄 Ama ilaçsız başa çıkılacak gibi değil
_ozlmm Syyma Doktorunuza danışın kuzum ilaç verir zararı olsa doktorlar vermez ki neredeyse her hamile mide bulantı hapı kullanıyor bana prilam hiç fayda etmemişti doktorum premesis plus vermişti hem takviye gıda hem de bulantı kusma önleyici idi bir hafta on gün içinde hiç bulantı şikayetim kalmamıştı
Bengum Syyma Prilam bulantı ilacı bin lira olsa yine alırım o kadar iyi geliyor o ilaç olmasa ne yapardım bilmiyorum 4,5 aya kadar bulantım sürdü abna doktorum gün de en fazla 4 tane içebilirsin demişti 2 adet içiyordum mükemmel iyi geliyordu
muallimehanimmom5 Syyma eşiniz tıp mı okumuş 🤦🏻♀️ Tüm doktorlar ilaç tavsiye ediyor geçmeyen bulantılar için zararlı olsa önerir mi bir baz istasyonundan geçerken daha vok zarar veriyoruz bebeğimize 🤦🏻♀️ Doktorunuza danışın ve ilaç alın sadece hamilelere özgü prilam dr ilacı var en azından sizi rahatlatır ben iki hamileliğimde de 15. Haftama kadar kullandım tabiki doktoruma danışarak
Tubatgn Maysaamoms5 ben bir tane gece yatmadan içtim hep, ama 4 taneye kadar içebilirsin sıkıntı yok. Yani birde içebilirsin.
Irem34_52 Syyma gece yatmadan 2tane prilam icin yatin baska turlu fayda etmiyor.. bide 12 haftadan snra hafifliyor genelde