Srapemre benm ilk gebeliğim geç döllenmeydi haftasına göre gerideydi. Doktorumda idrara sıkışık gel demişti ultrasonda daha net görünüyormuş. Öncekinden bildiğim için bundada bu şekilde gittim çok şükür göründü duyduk :) darısı inş diğer anne adayların başına. Sağlkkla kucagımıza alalım inşAllahhh