Kizlar bugun doktora gittim rahim filmi raporumu gostermeye iki tup acik cikti , gecen yil Haziran da yine rahim filmi cekilmistim ama sag tup kapaliydi 2ci kez ilaci verdiklerinde acilmisti, sag tupumun acik kalmasina ihtimal vermemistiler ama aciklar ,sukurler olsun🙏🏻 fakat kucucuk bir polip varmis 1,7cm. Bana doktor dedi 2cm den kucuk polipleri ameliyat yapmiyoruz. Hamile kalmaya engel mi?