VerdaY Kızlar selam biz bugün 26 haftalık olduk Dünden beri böyle bi kırıklık vardı vucudumda, öksürmeye basladım, başım patlıyor, bogazım acıyo. Öksürükce de kaenım agrıyor. Kızıma bi zarar gelsın istemiyorum :( ne yapıcam bilmiyorum:(
tecrubesizanneadayi12 VerdaY bebde aynı durumdayım kemiklerim ağrıyor duramıyorum çok kötüyüm boğaz ağrısı burun akıntısı vs vs hepsi peş peşe şikayetler hiçbirşey yiyemiyorum boğaz ağrısındsn ve halsizllikten oturamıyorum bile covid mi oldum acaba diye düşünüyorum
uykusuzbirben VerdaY tuzlu gargara yapıp pastil kullanabilirsin ben boğazım agriynca öyle yapıyorum hemen geçiyor sadece pastil bile yeterli oluyor hatta.
Eelliiff1234 Ben boğaz ağrısına tuzlu suyla gargarayla çözüm buldum bol ılık su içtim. Halsizliğide terle birlikte attım üstümden terlemeye çalışın ve bi duş alın rahatlarsınız. Parol içtim sadece ama o bana fayda etmiyordu zaten içimiz rahat etsin diye içiyodum limonlu ıhlamur çayı günde iki fincanı geçmicek şekilde içtim bu şekilde atlattım. Çok geçmiş olsun. Kötüleşirseniz bi acile gidin ama yiyip içemiyorsanız
VerdaY Eşim 2 gün önce test yaptırdı negatif cıktı ondan biraz rahatım ama bu baş agrısı mahvedıyor bebegımın de hareketlerı azaldı gibi onu da kafaya takıyorum cok fazla :(