Kizlar bu ikinci gebeliğim normalde 16. hafdada hareket edermiş ben 16+3 deyim ama.hala hareket yok bu duurmda beni korkutuyor açıkçası bu durumu yaşayan varmı.
Birde bir sorum daha var sabahları kalkınca midem yani iki göğsümun arası sıkışıyor yemekden sonra genelde bu durumda olan varmı dir neden kaynaklanıyor korkuyorum çok 🙁🙁🙁