33+6 haftalık hamileyim. Bu son birkaç günüm aşırı stresli ve yorucu geçti. Sabahtan beri arada rahim bölgemde kısa süreli adet başlangıcına benzer sancılar ve iğne batması, baldır kısmında iç bacak ağrısı ve aralığını tam bilmemekle sık sık bebek kasılması hissediyorum. Akıntım enfeksiyondan dolayı sürekli olduğu için onu saymıyorum. Her gün sıcak duş almaya çalışıyorum ama bugün bulunduğum bölgede doğalgaz sorunu var ve sıcak duş alıp yalancı sancı mı yoksa devam eden sancılar mı ayırt edemiyorum. Bir de ara sıra uğrayan bel ağrım var. İlk defa gün içinde bu kadar sancı kasılma yaşadım, endişeliyim. Erken doğum yapan anneler varsa kendi belirtilerini yazabilir mi? Duruma göre hastaneye gitmeyi planlıyorum.