Zeyno36 Hanımlar merhabaa Haftaya girdim hala hiç bir belirti yok ara ara kasılmalar oluyor bir de karnım cok setleşiyor. Yürüyüş yapıyorum merdiven in çık yapıyorum ama yok açılmam da yok. Artık ruhen de bedenen de yoruldugumu hissesiyorum. Var mı tavsiyeniz önerinğ. 40+3 de randevum var olmadı suni isteyeceğim
Anasinincani Zeyno36 bende de aynen oyle bedenen zaten düştüm psikolojik olarakta dun geceden beri kendimde degilim aglayip duruyorum ama gelmek bilmiyor
zeynepp_de Zeyno36 aynı şeyleri yaşıyoruz… ben de 40 oldum bugün ama gelen giden yok . Doktorum pazartesiye kadar gelmezse yatışını yaparız suni veririz dedi
Zeyno36 benkosarim 39. Haftada denemiştim 1 haftadır birlikte olmadık. Artık karnımdan dolayı rahat edemediğim için.ama yine deneyeceğiz..
Bengum Ah bu tatlı minik kızlar💕 Doğmadan nazlı geliyorlar maşallah Allahım kucağınıza almayı nasip eder inşallah 🥰