Ankara da yasamiyorum önerebileceğim bir doktor yok ama bende 7 aylıkken sünnet ettirdim. Devlet hastanelerinin bazıları 2 yaşından bazıları 5 yaşından önce sünnet yapmadıklarını söyledi. Eğer pipi de bir tıkanıklık yoksa hemen sünnet olması gerekmiyorsa yapmıyorlar. Bende ozelde yaptırmıştım Bursa da. Erken yapmak daha iyi hem çabucak iyileşti bezle çabuk iyileşiyor. İlk cisinde yanma olunca çok ağlamıştı. Hem de korkuları olmuyor aradan çıkmış oldu :)