35gg_ Merhaba kızlar Çigli egitim araştırma hastanesinde perinatoji bölümüne giden varmı. 34 haftalık gebeyim doktorum gönderdi yarın randevum var. Acaba ücretli mi bilgisi olan var mı
DLN2505 35gg_ Hayır canım ücretli değil normal hastanedeki bölümler gibi.bende gidiyorum riskli gebeliklere bakan bölüm
DLN2505 35gg_ Şuan 20+2 haftalığım normalde özele gidiyorum ama arada devletede gidiyorum plesentam aşağıda olduğu için benide perinotolojiye göndermişlerdi.daha doktor seçemedim siz hangi doktora gidiyosunuz🙂
35gg_ DLN2505 geçmiş olsun. Ben başından beridir Ayşegül Gülcan a gidiyorum gayette memnunum fakat doguma kim denk gelir bilinmez inşallah dogumum da nöbetci doktor o olur