Ayse2906 valla ben çekiyorum hatta ilk haftalarda dişim deki dolgu kırıldı iğne ilaç yapmadan dolgu yaptırdım ama şu anda başka dişim ağrıyor aktardan karanfil yağı aldım aradığı zaman sürüyorum kesiyor ağrısını doktorum sadece parol içe bilirsin dedi o fayda etmiyor en iyisi karanfil yağı