Kevser4727 valla naparsan yap nasipten öte gidemiyorsun 😂 40+6dayım yürüyüş ,hurma ,ahududu yaprağı çayı,evim dubleks merdivenden sayısızca inip çıkma ,squat hatta cam bile silme temizlik vs. aklına gelebilecek herşeyi denedim ama ne açılma ne sancı ikiside yok muhtemelen sezeryana döneceğiz yarın kontrolümüz var o zaman netleştircez artık mecbur 🤷🏼♀️