Democann ben de su an 10+3teyim ve 2 aydır bu sorunu yaşıyorum bikaç gündür bazı çözümler buldum paylaşayım. Öncelikle yüksek yastıkta yatıyorum. Hava nemlendirme cihazı aldık yatmadan önce onu calıstırıyorum. Eczaneden vicks aldım burnumun altına onu sürüyorum. Gün içinde de kuru papatya kaynatıp nefes egzersizi yapıyorum iyi gelmeye başladı. Hormonlardan dolayı böyle oluyor. Kiminde geçiyor kiminde doğuma kadar aynı kalıyor ama bu söylediklerimin birkaçını yaparsanız iyi geleceğini umuyorum