m_inigim21 bende aynıydım hiç dert etme. Her gün tartılıyodum 500gr alsam seviniyodum hiç karnım yoktu üzülüyodum sonra ne olduysa 30. Haftadan sonra kilo almaya başladım kafama takmamaya başladım tartılmayı falanda bıraktım. Doktora gidince orda tartılıp öğreniyorum kaç kilo olduğumu en son 10 küsür felan kilo almıştım. Anca 6,5-7 aylıkken karnım çıktı da biraz hamilelik hevesimi yaşayabildim. Şimdi doğuma 10 gün kaldı çok şükür bebiş sağlıklı hatta 4-5 gün önde gidiyo. Hiç kafana takmamaya çalış düzgünce beslenmene devam et zaten doktorda sorun yok demiş🤗