zehraagnr67 korkuyordum gelmeyince diye ama bugün doktor biraz rahatlattı çünkü ne su sancı vs yok tedaviyle gebe kaldm bide tedirginliğim iki kat normal skntili olur dedi sezeryana Alrz tedaviyle gebe kalmışsın bide diyince rahatladm ya zorlanirsam vs diye doğumda bide korkum da aşırı var yine sezeryanda uyusuturuluyor hayrla atlatalimda ikisininde zorluğu var