Fatoskty Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+0 haftadayım ama doktor 2 hafta ilerden gittiğimi, bebek biraz daha kilo alırsa sezeryan olacağımı söyledi. Kilolu doğan bebek beni korkutuyor sağlıksız olur mu diye 😞 başına böyle birşey gelen var mı?
enakcs Fatoskty ben nerelere gidemmm🫠 üç buçuk hafta ilerde kilosu da 4 kilo şuan 38 deyiz gelmekte bilmiyor 😂
FaDo0608 Fatoskty Allahın izniyle bişey olmaz benim arkadaşımın bebeği 4 kiloyu geçik doğdu şükür gayet sağlıklı 🤲☺️
Aselmeva_ Fatoskty Neden sağlıksız olsun 2. oğlum 4 kilo doğmuştu kolay buyumustu suan 3 . hamileyim 1 hafta önce gidiyor dedi banada 36+4
Fatoskty Meliyyke çok kilo iyi değil diye korktum biraz 😂 ee bide devlet normale zorluyor ya tombik bir bebeğe normal doğum yapmak 😨
Fatoskty enakcs bana 3300 dedi aklım çıktı 😂 bende bebeğimin kilosunu az sanıp ona kilo aldıran şeyler yiyordum
Ziynet4459 enakcs maşallah 5 kilo doğacak heralde 😂😂 ayyy tonton bebek ne tatlı sağlıkla gelsin inşallah
enakcs Fatoskty korkma akışına bırak benimde aklım çıkıyordu saldım artık içimde kalmicak ya bi şekilde çıkacak 😂
Gulsumyaman Fatoskty bebek kilolu olursa normale zorlamak diye bisey yok 4 kiloya kadar ve senin catının durumuna göre normale uygun mu vs bakılır muayene edilir uygunsa normal için uğraşırlar degilse ve bebek zaten 4 kilo üzeriyse devlette özelde sezeryan verir
Meliyyke Fatoskty sezaryen senin için en iyisi demek kii benimki şimdiden kilolu gidiyor normal çıkaramam diye kendim sezaryen isticem doktordan 🙈
Ziynet4459 Fatoskty benim kardeşim devlette sezeryan oldu bende devlette takipliyim 2 doktorda sezeryan dedi zorlamazlar korkma
Fatoskty Gulsumyaman ayy içim rahatladı 1 hafta sonra tekrar gel dedi o zaman ona göre yol çizerler . Teşekkür ederim 🙏
DilanK Fatoskty kilo konusunda çoğu doktor yanılıyor ya yeğenim için iri bebek 4 kilonun üzerinde deyip ablamında isteği ile sezeryana aldı ama 3360 gr doğdu 😁
BirFeyzaBirBebek Fatoskty 36. Haftamda doktor bana da 2 hafta ilerde gidiyor dedi. Şimdi 38+3 olduk. Haftaya çarşambaya kadar gelmezse suni ile başlatalım dedi doktorum. Daha fazla beklersek normal doğum için büyük bir bebek olur zorlanirsin dedi. Çarşambaya kadar kendiliğinden gelir umarım 🙏
betus_19 Fatoskty aynı durum bende de var 36+1 haftalık 3297 kilo 50 cm boy dedi bu gün öğrendim kilo almıycak diye ne iyi gelirse yedim şimdide nasıl çıkarıcam derdine düştüm korkuyorum
Fatoskty betus_19 nasıl kilo almasını engellicem diye bende düşündüm ama bulamıyorum çok da kafama takmamaya çalışıyorum artık😏
betus_19 Fatoskty kafaya takmak değilde sezeryan olmak istemiyorum ama normalde doğuramıycam bu gidişle