GulizarY biz de ondan içiyoruz hazır pet şişede alıyoruz normalde ama siseler birikince eşim dolduruyor arada 😄birşey olmaz ya . Herkes satın alıp içmiyorya . Ha sularda salgın vs olsa diyelim en kötü sündirim sisteminiz bozulur . O da denk gelmedi bana daha hiç .
Bebeğin susuz kalması onla alakalı değil bu arada 😅