Haticeanneeeee Kızlar kan pıhtılaşması olanlar coraspirini kullanıyor musunuz yoksa hamile kaldıktan sonra mı kullandınız ben bebiş istiyorum kullanmaya başladım 🥹🥹
2prensesannesiiii Haticeanneeeee ben gebe kalmadan önce başladım dr başla şimdiden dedi dün gebe olduğumu öğrendim bugünde ilk kan sulandırıcı iğnemi vuruldum🙏🏻 Coraspine devam dedi progestan ve oksopar kan sulandırıcı iğne yazdı🥰🙏🏻
Minnacksevdack Haticeanneeeee bebek istediğim süreçte kontrole gitmiştim. Yumurtalıklarımda pıhtılaşma var diye vermişti. Hamilelik boyunca kullandım 🌸
gorky Kan pıhtılaşmam yoktu ama hamilelikte doktorum önerdi , bebekle benim aramdaki kordonda geçişler daha iyi olsun diye
Haticeanneeeee 2prensesannesiiii kullanmaya başladıktan kaç ay sonra gebe kaldın canım bu arada rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🥰🙏
2prensesannesiiii Haticeanneeeee ağustos ortası başladım eylülde gebe kaldım doktor da şaşırdı🥰🙏🏻 Ama gebe kalmamı. Kan sulandırıcı kolaylaştırmadı multi vitamin içtim o yardımcı olmuş dedi yoksa yumurtalıkların tembel dedi🥲
tazecikannee Haticeanneeeee benimki farklı tüp bebekle hamile kaldım transfer sonrası hemen başladım daha önce başlamadım