Hanımlar 23. Haftalık gebeyim. Gözlerim ağrıyor kaşıntı batma sabahları iltihap bi kuruluk filan var ama hastanelerde randevu yok. Var mi böyle bi şey yaşayan eczaneye gitmem yeterli mi acaba? Çay vb. Şeyler denedim ama onlar hiç iyi gelmedi. Gebelikte Göz damlası veriliyor mu? Napayim sizce