Ozbyt kızlarrrrr hamilelikte saç boyadınız mı ? Zararı oldu mu bebişlerimize doktorum boyatabilirsin demişti aama yinede çekiniyorum
2Bebek1Anne Ozbyt bitkiselle boya demişti bana bende doğuma yakın boyatıcam kuaförüm sen renk seç ben ayarlarım boya işini dedi koku içinde arka bahçesi var orda boyucak kokudan rahatsız olmim die
gorky Bende boyatacaktım doktorum bitkisel boyayabilirsin dedi ama biraz araştırın bi kaç kuaföre sorun boyamak için bitkisellerde kimyasal yok diyorlar . 40ınız çıkana kadar sabredin ondan sonrasında boyatırsınız
izobellaaa-_- 4 kere boyadım herhal de hamilik boyunca hemde dip boyası ile birlikte en sonun da up uzun saçımı küt kestirip rahatladım doktor da zaten kendi kendine boyaya bilirsin sıkıntı yok dedi 4. Aydan sonra keratin vs hepsini hamileliğime denk geldi 😃🤦🏻♀️
Ozbyt Evettt bitkiselse boyayabilrsin demişti doktor banadaa ama ben de boyamadım. Aama saç rengim çok kötüleşti gibi geliyorr birde hamilelik psikolojisi oluyor ya yok kilo aldım çirkinleştim falan 🤭🙄 sanırım o psikolojiye büründüm
Butterflyank Doktorumun izni ile 3 aydan sonra boyattım, kuaförüm açık alanda boyadı kokusu gelmedi zaten dip boyası yaptırdım sıkıntı da yaşamadım bebiş de iyi 💙🧿