elmaserkc21_ Kış bebegi için hastane çantasında neler bulunmalı Anne ve bebek için olmassa olmaz nelerdir aman bunu sakın unutma dediğiniz yazarsanız sevinirim rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Bortubocek elmaserkc21_ benim kasim bebegiydi..zibin hep uzun kollu giydirdim..hic kisa almayin derim..hastane cantasina terlik, havlu, yedek kiyafet, nescafe, kalin biseyler koymayi unutmayin
-Papatya- elmaserkc21_ bu gün eğitimde anlattılar. İç zıbın dış zıbın patikli pijama eldiven şapka ve mevsime uygun battaniye bunlar ilk doğduğu zaman içinmiş bunlardan yedekli getirmelisiniz dedi. Hastaneler sıcak olduğu için bunlar yeterli önemli olan battaniyesi dedi. Hastaneden çıkarken falan üşümemek için
Mrv_77_77 elmaserkc21_ valla canım ben 3 doğum yaptım hem yaz gem kış bebeğim oldu sezaryen olduğum için sıtma tutmuş gibi titriyordum böyle üşüme olamaz ayaklarımı ısıtamıyordum kalın çorap almalısın üşüdüğünde bebeğe de gaz geçiyor
1prensannesi__ elmaserkc21_ Amin inşallah canım 🤲Bunun için post açtım sayfamda bakabilirsin baya ilgi gördü
2505 Bortubocek peki bebeğe genel olarak neler aldınız acaba oğlum yaz bebeğiydi şimdi kızım kış bebeği olacak inşallah ne alacağımı şaşırıyorum🙊
Bortubocek elmaserkc21_ normal dogum olacaksa sanci cekerken duşa girilebiliyor belden asagiyi yikiyosun..onun icin kurulanmak amacli
aryadamla Ben standart ihtiyaçların yanına kendim için hırka, çorap aldım bebek için de kalın battaniye ve yelek ekledim çantama nasipse ekimde doğum olacak tam kış değil ama hava bi anda soğudu diye ekledim. Hastane de soğuk olmaz diye düşünüyorum🤷♀️
Bortubocek 2505 5 tane yenidogan takimi 2 tane hastane cikisi..orgu battaniye pazen battaniye 2 penye battaniyba.banyo vs yaptirirken fanli isitici kullaniyoduk..benimde oglum var simdi kizim oluyor..ikiside kis bebegi olucak🥰
2505 Bortubocek hala kızım olacağına inanamıyorum sizde öylemisiniz 🙈birde seçenekler çok insanın kafası karışıyor🥹🥹
Bortubocek 2505 hahah bende inanmiyorum hatta detayli ultrasonu bekliyorum..2 kez doktor kiz dedi ama..erkege alismisim ya inanasim gelmiyo
2505 Bortubocek bende bu salı girdim detaylıya kendi doktorumdan başkası radyoloji uzmanına gittim oda kız dedi artık kesinmidir dedim tabi burda yanılma payı yok rahmini bile gördüm dedi🥹🥹 kız olduğunu düşündükçe çok duygulanıyorum nedense 🐣🥰
Bortubocek 2505 artik kesindir sizin o zmn🥰saglikla gelsin..pembelere sus puslere nasil alisicam hicc bilmiyorum
Gencanne33 2 dogum yapmis biri olarak enn gerekli sey anne icin Bebek icin herturlu gerec temin edilebilir ama anne cok onemli Kilodlu pedd kalin olanindan Cop poseti kirlenen kiyafetleri temizlerin icine koymamak icin Sac tokasi o sirada cok. terliyor insan Bide sampuan dogumdan sonra heryer kan terr. oluyor kesinlikle dus alinmasi gerek Corap hastanede insanin ayaklari buz kesiyor
2505 Bortubocek amin inşallah Rabbim cümlemize sağlıkla kavuştursun ☺️ abisinden sakladığım şeylere veda edeceğiz artık bizde sil baştan kıyafetler😂🫠🫠🐣